Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Snö

Kategori: 2013

Så öppnades då himlen och det ramlade ner några dm snö över oss här i töva
jobbigt att det kom så mycket på en gång
men ner ska det ju och barnen älskar snön petter har varit ute hela fm och skottar och åker kälke morgan va också ute en sväng men han va inte på humör så han gick in igen!
jag har skottat fram bilen
imorse tog jag xantian för den går så stadigt efter vägen
annat är det med peugoten den är ingen vinterbil direkt.
Det blåser och snöar ännu =(
 
 
klara ska åka till en kompis i huddik efter skolan
så vi ska ses å byta väska =)
 
Morgan är som vanligt
överallt å ingenstans
å inte ska han sova middag heller
 
igår bakade jag en tvixkaka super god
men kolasåsen tog ju över 3 timmar att koka
men smarrigt till tusen.
 
hade velat baka mera sen få se om jag orkar
å nått gott till middag vill jag ha
gubben äter julbord med gruppen till lunch
hade varit perfekt att få sitta ner till dukat bord nån gång
och att få äta i lugn och ro
men men vad är väl en bal på slottet....
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: