Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

hm...

Kategori: 2013

Så har julen kommit å gått och ett nytt år vi fått!
 
Dålig på att blogga har jag varit men dagarna har licksom flutit på
vi har varit mycket i töva å åkt pulka å kälke å grillat korv
busat lekt och surrat en massa skit =)
 
Barnen har varit där hela lovet medans jag har varit hemma ibland
 
borta bra men hemma bäst
sägs det å det är ju så det är oxå =)
 
Idag är sista dagen på lovet och vi är trötta
och jag tycker det ska bli skönt med lite vardag igen
om några veckor inte så fasligt många så är det ju sportlov
men då ska vi ha kalas
för lillprinsen fyller år då =)
 
Imorrn blir han 10 månader mitt lilla hjärta =)
 
Ikväll ska jag se på tv:n farmen börjar, mästerkockarna börjar och så en ny serie på det =)
 
om jag orkar alltså lill prinsen bestämde sig för att det var morgon före fyra imorse det hör inte till vanligheterna att han vill kliva upp så tidigt men nu ett tag har rutinerna å sovtimmarna varit alldeles hopplösa jaja nu ska vi ingestans på ett tag så nu kanske han blir nöjd av att få sova hemma i sin säng =)
 
Det blir iaf jag som längtar till kvällen och mitt enorma täcke
bästa julklappen =)
 
kram
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: