Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndag 29/7

Kategori: 2013

 
Ja så har det gått 20 dagar sen jag sist skrev några rader =)
 
Lägenheten är urstädad å nycklarna återlämnade
från den sista är adressen Söderåsen 203, Sundsvall =)
 
Välkommen hem till oss i röran =)
det blir väl bättre med tiden men just nu plockas det runt runt runt och så är det sommar och vi vill vara ute barnen badar i poolen och busar som bara den =)
 
Jag har fyllt 31 och hade en härlig dag
med nära och kära
Pilla och hennes familj åt mat hos oss
och det va trevligt så snart ska vi ses igen allihopa =)
 
det har varit kalas hit å dit
och några har vi kvar att fira =)
 
Nu har vi för andra helgen i rad tillbringat tid i stugan =)
Igår kunde vi för allra första gången duscha här i en utedusch
med källvatten burr kallt som attan men med några hinkar het vatten så är man ren igen
och har fått tvätta håret =)
Å det kanske är Malin säger på Saltkråkan att
håret blir vackert av regnvatten =)
 
Vi har varit på nipyran å mängder med loppisar
fikat på resele hembygdsgård å åkt över äckligt smal gungbro
usch....
Här i stugan mår vi bra och igår plockade vi bär till en sommarpaj och den blev smaskigt god =)
 
Bebis i magen verkar må bra å sparkar å lever om låter mej sova skit på nätterna
men nu är det faktiskt bara en månad kvar så nedräkningen har börjat på riktigt =)
Jag känner mej som en elefant tjock om magen
fast ändå mindre än tidigare gånger
det tackar jag för =)
Har inte köpt ett enda bebisplagg ännu
men nått kul ska man väl ha på semestern när vi far till Umeå också
och sen när barnen börjat skola och dagis ska jag å magen inhandla söta små plagg i lugn och ro och kanske fika eller så också med nån trevlig vän =)
 
Nu har min lille son dykt i poolen så nu vill han bli torr =)
tur det var en pytteliten pool
men det va kallt källvatten i den så jag förstår att han blev förskräckt hihi
 
Kramiz
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: