Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

tisdag 9/7-13

Kategori: 2013

 
Idag har vi haft trevligt främmande av Pilla och flickorna =)
Jag bjöd på lunch och fika såklart =)
 
Vädret va så där så barnen blev lite sura att de inte fick bada men det kommer fler dagar för det =)
 
Morgan han skrämde mej rejält idag
han försvann spårlöst
jag klara å Pilla sprang runt på gården i huset i grannens hus i garaget i uthuset vis e14 men ingen Morgan man känner paniken komma
men så satt han i godan ro i pannrummet med tårar i ögonen
han kom inte ut då dörrarna troligen blåst igen
men ni kan tro att jag kramade å pussade min älskade lille prins
i massor sen =)
 
Johanna fick följa med grannen till birsta å shoppa lite nu ikväll
och jag tyckte hon va så söt när hon kom å frågade om pengar för hon skulle så gärna vilja köpa sig en ny barbie klart hon fick med sig en slant =)
 
blir roligt att se vad hon köpt när hon kommer hem =)
 
Petter han har suttir uppe på rummet å sett på film
skönt med lite egen tid för han oxå =)
 
Morgan somnade tidigt ikväll och jag är trött och slut
som vanligt kan man ju säga
det tar på krafterna mer än man tror att bära på extra kilon
 
har en hemsk foglossning oxå så nu börjar jag faktiskt längta lite att bebis ska komma ut
fast det är lite kluvet
jag vill ju på bröllop först om en månad
sen har vi inskolning av våra pojkar på dagis den 12/8
å så vill jag ju följa med Johanna första dagen på skolan =) (förskoleklass)
så sen efter det får bebis komma.
 
nu ska jag ge petter fika

Kommentarer

  • simone säger:

    hej ja de är ju inge kul när läkarna skiter i vad man säger man blir lessen o känner sig maktlös. och jag har ju en stor föraning att denne kmr att bli större så de känns inte kul, men vad ska man göra, hoppas hinnsvepningarna funkar, bara att bita ihop o köra på. Men de känns tungt, kul att nån förstår vad man säger. Blir bara så förbannad på dem. dagens sjukvård fy säger ja bara. huga vad hemskt de som hände morgan, vad lessen man skulle bli, men sånt som kan hända. du gör de bra Bodil med alla små barn och en till på g, man är nog starkare än vad man tror, fast de e jobbigt ibland. Önskar dig all lycka till. kramar:)

    2013-07-10 | 18:57:46
    Bloggadress: http://simoneberglnd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: