Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Morgan 1 år

Kategori: 2013

 
Tänk att det redan har gått ett år sen lillen föddes
mitt yrväder min lille min buse =)
Kärt barn har många namn
men hur det än är så är han så underbar
och i fredags fyllde han 1 år!
det firades med paket å ballonger å kalas i flera dagar =)
å än är det inte slut kalasat
=)
 
Igår var vi på Antons fyra års kalas och sen mera kalas här hemma
och moster Malin med familj stannade på middag
så himla trevligt.
 
Idag har Morgan lärt sig gå för egen maskin
han såg så himla mallig ut och jag kan säga äntligen går han =)
senast av mina troll men han är den som är mest tjurig och envis oxå och gör allting på sitt vis han är minstingen helt enkelt =)
 
 
Klara har varit i piteå i helgen som ledsagare åt blinda
och det verkar som om hon haft en kanon helg
=)
Bad och boende på havsbadet i piteå
god mat och flyg för första gången =)
dessutom tjänade hon en slant oxå
tuff är hon min dotter tänk att vara 14 år och redan redo att jobba och hjälpa till =)
Kan säga att jag är stolt över henne
hon har ett hjärta av guld =)
 
Imorrn hoppas vi på bra lek väder
vi tänkte kolla om vi har nån is för lite skridsko åkning
vem vet kanske alla vi tre kan åka lite =)
 
Barnen somnade tidigt idag
Johanna har suttit i timmar framför dator å spelat olika spel
hon vill lära allt nu
helst på en gång =)
Och Petter han har städat deras rum idag
alldeles själv men blev lite förtvivlad över Morgan som vill riva ut alla bilar och klossar igen
men duktig va han iaf min stor pojke =)
 
NU ska jag inte göra nå mer idag utan bara läsa i min bok =)
 
Kram
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: