Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

101 dagar

Kategori: 2013

kvar tills dess att vår lilla bebis kommer iaf beräknad att komma =)
 
Jag har hemska sammandragningar eller förvärkar
kalla det vad man vill ont å besvärligt är det iaf =(
foglossningen gör sig påmind oxå
och ibland tar det emot att natta barnen på övervåningen
men oftast nattar pappsen dem
=)
 
Vårt förhållande är verkligen till det mycket bättre nu
jag är nöjd och glad över att vi hittat tillbaka
tror vi uppskattar varandra mycket mera nu =)
 
Det är det där lilla i vardagen som betyder så mycket
=)
 
Jag längtar faktiskt tills jag bor på ett ställe igen i två år känns det som om jag bott i en väska packa upp packa ner men snart är det slut på det =)
 
I helgen fick vi ett fotografi av min underbart snälla svägerska
det va sen alla hjärtans dag 1998
hihi 15 år har passerat sen dess och jisses vad många kilon som jag lagt till
ja älsklingen oxå hihi
 
Men som jag brukar säga :
 
Bara lite mer att älska!!
 
hihi
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: