Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Äntligen =)

Kategori: 2013

Äntligen har jag fått hjälp med att få in alla bilder i datorn från mobilen inte lätt när man inte fattar hur man ska göra och så trycker bara Klara på ett ställe och vips är bilderna på väg in i datorn ;-)
men iaf så blev det dubbelt av alla bilder så nu har jag ju att göra innan jag fått bort hälften av de 1000 bilderna som blev inlagda
jaja....
 
Här är min söta lilla prinsessa
Ida
<3
  
 
och mina fyra små troll =)
 
här hemma håller jag på å gör advent men
tappade lusten då en gardin inte passade
så jag fick ta en i fel färg =(
jaja stakar å gardiner år ju uppe i alla fönster iaf
och jag hittade igen en fin tomte gardin
som jag och syrran hade i vårt rum när vi var små
den har fått äran att vara i vårt sovrum =)
 
 
Morgan somnade innan halv sju ikväll
helt slut han har inte sovit nån middag så idag fick det bli så
Ida sover i vagnen i hallen
hon brukar göra det och ropar väl nån gång i natt att hon vill ha mat
och komma å tjusa med mamma
=)
Petter och Johanna leker
och snart ska vi smaska på kladdkaka
som klara bakat
mums
men själv drog hon ut och träffade alex
jaja tonåringar... hihi
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: