Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndag hela dagen lång

Kategori: 2013

Idag har jag Morgan och Ida varit på öppna förskolan i stöde vi kom dit lite sent så då började de flesta gå hem men vi fick busa å ha trevligt med Marie och barnen en stund iaf =)
 
Mina tre äldre va på badhuset å busade simade och hade kul =)
 
så medans vi väntade på dem for vi till mommen och fikade
och surrade en stund och Ida passade på att tanka i sig lite käk =)
 
På hemvägen somnade Morgan och Ida och då passde jag på att brassa ut till birsta å inhandlade en väldigt rosa skötväska för 99kronor som hittat =)
nu är den packad och klar om vi ska nånstans =)
 
Idag blev Ida 7 veckor gammal
tänk att tiden går så himla himla fort
stopp stopp stanna
jag vill ju hinna njuta mera av bebistiden med min lilla lilla docka =)
 
I södra sverige är det orkan varningar och det blåser som sjutton
hoppas det hinner dra vidare innan onsdag när vi ska åka neröver
på en liten tripp =)
Hälsa på Morfar står på veckans agenda
så himla roligt och barnen har nog inte förstått hur långt det är
men det ska nog gå bra =)
 
jag har tvättat 5 maskiner tvätt idag
men ändå har jag massor kvar så imorrn vet ju jag vad jag ska göra
tvätta och vika tvätt
hurra va roligt eller inte....
 
ska köra igång diskmaskinen oxå
Johanna påpekade att det var alldeles för mycket disk på bänken
hm det har blivit kvällsgöra för mej det
 
Ida somnade åtta i min famn ikväll och en timme satt vi å myste i fotöljen innan jag la ner henne i vaggan och hon sover så himla gott =)
alla fyra små sover för den delen
Klara är med pappa och jobbar så här sitter jag och har ont i halsen
och har en kopp rykande te brevid mej =)
 
Nu ska jag surfa vidare....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: