Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

BF+2

Kategori: 2013

 
Å ingen liten bebis ännu... suck
fast det hade jag ju sagt sen tidigare så
får säkert vänta några dagar till kanske vill hon komma ut till helgen
 
Jag har iaf ett jäkla tryck neråt
känner mej både nr1 å 2 nödig i ett
kraftiga sammandragningar hela dagen igår
känns som om jag skulle ha världens träningsvärk idag i magen
bäckenet gör hemskt ont och det känns som om jag blir nypt i underlivet
sömnen i natt va inte den bästa
ont ont ont....
 
kom ut nu lilla bebis så mitt tålamod kommer tillbaka
min ork och min kropp får på sig de gamla kläderna igen
 
 
Morgan sover lunch
igår sov han 4 timmar en somnade ändå 20 igår kväll
så idag sov han till 8.15 en va så gråtig på fm att tolv la jag honom i sängen
å han somnade ganska så snart
så vi får väl se hur länge prinsen sover idag då =)
 
Skit väder är det idag iaf
älskling höll på med veden och Petter hjälpte han att stapla
Nu sitter Johanna och Petter med datorn å spelar spel
och jag funderar på att åka på affärn å köpa lite potatis så vi har nått att äta till biffen sen i em =)
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: