Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

17 december

Kategori: 2014

Solen skiner från en blå himmel
det är kyligt ute
men Ida sover ute i vagnen och mår gott =)
 
Idag är det 8 år sen Ville somnade in i min famn
<3
 
 
 
 
Barnen är hemma idag vi är lediga
jag har varit hemma en vecka nu har varit dunder förkyld 
 men börjar hitta tillbaka till livet igen 
så imorrn blir det lite jobb igen =)
 
Petter var på bvc igår och fick sista vaccinationen inför skolan
som börjar till hösten =)
Han var 119cm lång och vägde 27 kg
och där med väger han för mycket tycker bvc
men hallåå han ser helt perfekt ut tycker jag
inte ett uns fett på den kroppen
så jag blev mest bara förvånad :0
så vi skulle sluta med godis och chips!!!
hm tror de måste göra ett studiebesök här hemma för ungen äter massor av grönsaker och frukt istället för en massa socker
!!

Han har iaf växt 12,5cm på 1,5år =)
inte konstigt kläderna börjar bli små =)
 
Nu är julen nära och Morgans öra verkar ha slutat vara
äntligen!!
Och igår skickades remissen till en logoped
så han får hjälp med talet =)
Men go och glad är han min lillplutt =)
 
Och julen ja den kommer varje år men i år tar jag å jobbar lite på julveckan bara ledig julafon och då ska vi hälsa på min farmor och farfar i vanlig ordning och har vi tur kommer tomten att leta rätt på oss hos syrran =) men jag är ledig nyår och då ska både mamma firas och jul med dem och så ska goda vänner vara här med osså äta middag och fira ordentligt så det blir trevligt
=)
 
sen är 2015 här och jag vet att det kommer bjuda på en del överraskningar och både roliga och tråkiga saker som hör livet till men vi gläds åt de bra =)
 
Vad, det kommer alla att märka under året
för det blir ett spännade år =)
 
 
 
 
Kram till er alla =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: