Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

30 juli

Kategori: 2014

Nu börjar det att likna nått
min vän K sa idag att jag såg smalare ut och detta måste ju kollas upp och
det va faktiskt ingen synvilla jag har faktiskt tappat 6 cm i midjan på 3 veckor =)
och det är 10 cm på 6 veckor en aningen glad är jag att äntligen är det på väg åt rätt håll =)
 
Idag har min vän K och hennes son varit här och myst drukickit kaffe ätit grillat till middag sen for vi in på stan och såg sean banan med Johanna och E
efter det åt vi mjukglass och myste på stan i solen =)
Barnen lekte i lekparken utanför kulturmagasinet och vi hade det så himla mysigt =)
avslutade kvällen hemma här med kaffe surr och frukt
en super härlig dag med andra ord =)
 
Men i natt har jag inte sovit så mycket då mina höfter har värkt så hemskt efter att haft Johanna på axlarna under den där timmen som sean banan var i farten
men jaja min prinsessa va nöjd iaf =)
 
Petter han följde med mommen och Mats hem igår de skulle mysa och fiska i stugan
det va spännande =)
 
Vi har ju varit på semester i norr
först åsele sen lycksele och umeå och holmön utanför umeå
och visst förstår man att den lilla ön är norrlands hawaii =)
nästa gång vi är dit ska bilen faktiskt få följa med över eller cyklar och cykelvagn =)
avslutades med ett besök på mannaminne och sen på hemsö
och fika paus innan hemfärd =)
4 nätter i tält med hela familjen
gick hur bra som helst =)
 
i helgen som var va vi upp till vår stuga
och badade i ångermanälven och hade det mysigt =)
 
I helgen blir det nog en sväng till
=)
 
Men nu ikväll är vi bjudna på middag med bad hos goda vänner i stöde =)
 
Hur underbart och härligt har vi det inte lixom =)
 
Sen tyckte grannarna att vi skulle spela kubb och grilla nått =)
och vi ska åka till playa de rombäck nån dag oxå å mysa där =)
så skönt det känns att ha dagarna fulla med besök middagar lek bus och bad
=)
 
Min lilla docka Ida springer fram i livet nu mera hon blir 11 månader till veckan väger bra precis 9kg och är 73cm lång en liten docka är precis vad hon är men väldigt tjurig och viljestark =)
lik mamma tycker pappa på tjurigheten vet inte vad han menar ;-)
 
Morgan min ögonsten han är så vackert brun nu
och håret är vitare än vitt
så himla vacker som en liten pojke kan vara =)
 
Nu kommer gubben hem å vill säkert äta
betongbilen är lixom med =)
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: