Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

2 oktober

Kategori: 2014

 
och idag har Ida varit andra dagen på sin inskolning på dagis
det går jättebra och hon somnade även inne på madrass med många andra barn efter lunch
jag är positivt överraskad =)
Hon trivs som  bara den och hänger med de större barnen så gott hon kan =)
 
Min lilla skruttfia har blivit så stor bara den sista veckan =)
 
 
Exakt ett år mellan bilderna på vår lill docka =)
och nedan är tårtan jag gjorde till Idas ett årsdag och så hennes kattunge Oscar =)
 
 
och Idas dop i våras =)
 
och Klaras 16 års tårta som jag misslyckades med utseendet men god va den iaf  =)
Denna båt jobbar Mattias på =)
(dannes bror)
och förra helgen va flottan och hälsade på i övik och självklart även vi =)
Intressant att få se båten och en privat visning av den va så himla kul =)
och roligt att träffa Mattis också såklart
det blir ju inte så ofta.
 
Vi har köpt en "ny" bil också en beach buggy
av årsmodell 65 hihi
kul att bara ha =)
 
Näe nu ska jag ta å ge mina tre halvsmå lite risgrynsgröt till kvällsfika =)
Sen ska jag vänta på gubben som jobbar lååångdag
och röja i köket sen ska jag slöa å läsa min bok =)
 
Ha det gott alla trogna läsare =)
 
//B
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: