Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

13april

Kategori: 2015

Idag blåser det ute igen fast solen skiner
men vi tar en inne dag för morgan å Ida har fått vattkoppor
Morgan ser förskräcklig ut och har flera som är inflamerade men jag gör vad jag kan men han har nu gråtit i flera dagar och kliat och han är stampad med små fula koppor från huvud till tåna
stackarn =( Så vi har varit uppe ett ex antal gånger i tre nätter och det är jätte jobbigt för jag har haft jobbarhelg oxå men det gick ändå =)
 
Ida hon har kanske 20-25 koppor som inte verkar klia
Johanna fick 10 stycken å är nu friskförklarad då de torkat å ramlat av
så nu vill jag att Morgan ska bli frisk igen så vi får tillbaka vår goa glada lilla pojke <3
 
Jag och gubben har börjat äta lchf
och det går riktigt bra
Jag som är känslig mot gluten behöver detta och för första gången på länge är vi båda bra i magen
om vi går ner nått är ju nått vi inte vet ännu
ska skaffa oss en våg idag jag vet ju vad jag vägde före å mina cm å så men gubben har ju ingen aning alls,
men jag hoppas ju på några kilon ner
har varit ute å gått oxå och tänker ta en liten prommenad sen
måste inhandla nya joggingskor som dämpar så inte höften ballar ur
lå nu är ju cykelsäsongen här så nu ska jag väl ta mej i kragen och cykla en bit oxå behöver införskaffa en cykelvagn till de två små så vi kan cykla på semestern oxå =)
 
Näe nu ska jag leta lite nya lchf recept
för gubben gillade inte rättikagratäng men den va sååå god tyckte jag =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: