Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Semester pågår.....

Kategori: 2015

Torsdag 6 augusti
 

Jag hade en jobbig första sommar period med mycket jobb
och kände mej så trött
så kom semestern och tröttheten sitter kvar
men vi har ändå varit på semester en visit till stugan och åsele marknad
sen har vi varit och sovit på vandrarhem i mem
där göta kanal börjar
och visst fick vi se fina båtar =)
 
Vi har kollat in södra öland och varit till långe jan
och ja alla vi var ända längst upp även jag med min hemska höjdrädsla
men lite stolt över mej själv är jag iaf =)
 
Så hälsade vi på mattias i karlskrona
och kollade in marin museum och stora båtar
och va till drottningskärs kastell
vl värt ett besök =)
sen har vi myst kollat på stan och omgivningarna =)
 
När vi for därifrån kom vi på att vi hälsar på min pappa och Anna
sagt och gjort där ramlade vi in och de blev nog glada men förvånade skulle jag tro
men god mat och trevligt umgänge fick vi =)
 
och sen har vi gjort så mycket mer men det tar vi inte nu
ps solen har vi sett rätt mycket av på vår semester och det gillar vi =)
Fast det varit dåligt med badväder...
 
Idag har jag och de 4 små varit och gått tarzanstigen
de gjorde det bra alla 4:a
sen va vi ner till stan och lekte i en "ny" lekpark iaf så har vi inte varit där förut ;-)
Nu väntar vi på pappan som jobbar länge samt att jag tror han flyttat in hos fredrik... hihi
 
Nu är det blöjbyte på lillan
och sen ska jag inte göra mer idag =)
 
Mina fina hjärtan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: