Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

27 december

Kategori: 2015

och vi har haft en lugn å skön jul
med tomtar å mycket klappar å nära å kära =)
god mat lek å bus =)
 
Vi har några delar kvar att fira en tar vi imorrn
med min mamma då vi ska äta frunch ilag =)
Ska hämta Klara å Theo oxå så de kan umgås med oss en stund.
 
Ida håller på att ta ihjäl oss med sitt tjatande med att hon ska se pippi strump
så på fm idag fick jag nog och gjorde ett tvhörn i hennes å morgans rum å bar upp dvd:n så roligt att vara däruppe på rummet har det nog aldrig varit.
 
Ja å idag har jag haft super ont under revbenen på höger sida
å jag klagar inte i onödan
men det har verkligen kännts
börjar på ett sätt längta tills på fredag då vi äntligen når 2016
sen får de komma precis när de vill de små busarna
även om jag har en känsla av att jag ska gå å vara så här otymplig i en månad till
bara för att jag kan....
 
Men den 7de ska vi på UL igen
så är lite spänd över det oxå =)
 
Är ganska så trött nu och har gått upp precis 10kg
men det känns som om jag samlar på mej jätte mycket vatten i benen
magen känns inte så där jättestor ändå
även om jackan börjar bli trång
men men
förra veckan låg blodtrycket på 120/75 vilket är jättebra tycker jag =)
ska kolla blodtryck å äggvita en gång i veckan nu
och jag fick ju byta barnmorska som håller till mesta dels i matfors så det är rätt nära dit oxå
och hon är verkligen en underbar person
tror jag träffat henne tidigare på typ förlossningen oxå
men där har jag nog avverkat hela styrkan vid det här laget hihi
 
Nu är räkningarna betalda å de små sover så nu ska jag klubba ner de två större å sen mysa med gubben framför tv:n en stund =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: