Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

4 december

Kategori: 2015

Igår va jag på UL igen och pyttisarna växer de väger ca 1800g var nu vilket är skönt för då kanske de inte är så små då de föds ☺ 
Och så fick jag det bekräftat att de ändrat plats i magen 
Tvilling nr1 har lagt sig i säte och den andra ligger tvärsför... småbusar där inne... 
Barnmorskan sa det är ju långt kvar att nr1 hinner lägga sig tillrätta men det får vi väl se....
Nytt UL om 4 veckor 
Dock va läkaren lite bekymrad över mitt blodtryck som vandrar lite upp å ner....
Så nu måste jag kolla det varje vecka..
 
Min älskling är i Stockholm och jobbar 
Trodde han skulle vara på väg hem nu men det va han ju såklart inte 😕 
Jaja blir mer slantar då iaf alltid nått ☺
Men det märks på Ida å Morgan att de inte är vana att pappa är borta. 
 
Idag har det snöat och regnat men det ligger iaf tösnö på backen nu. 
 
Imorgon ska vi åka till faster å baka pepparkakor och pepparkakshus det blir ju en mysig dag ☺
 
Nu ska jag elda mer här hemma det är lite kyligt nu. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: