Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

magsjuka.....

Kategori: 2015

Behöver jag säga att dagen varit fruktansvärd :( 
 
Ida började imorse med att bajsa ner både sig å sin säng jaha bara att starta dagen första tvättmaskin.
Fick igång pannan tänkte att jag måste elda för varmvatten kommer behövas.
 
Ringde faster å sa att idag går ni baka pepparkakor själva :( tråkigt men vax göra?
 
Elva började Johanna kräkas
Tolv va Morgan igång 
Men då hade Ida slutat
På EM va det min tur 
Jag klarade inte av att ta hand om Morgan utan va tvungen att kasta upp själv.
 
Jag har gråtit massor i dag 
Magen har konstanta sammandragningar 
Bebisarna rör dig iaf....
Har så fruktansvärt ont.
Tog ett hett bad men klarade inte av att sitta/ligga i badkaret.
 
Älskling har ringt ×flera för att höra hur jag /vi mår 
Inte fasen kom han hem idag Heller
Då grät jag lite till....
 
Är så förbannat trött 
Barnen har sovit i omgångar men jag måste ju vara vaken suckar. ...
Låg en stund hos Ida förut när jag la henne men då ville Morgan ha fika då nu sitter jag här med pissljumt te med lite socker i 
En tsk att dricka ibland....
Känner att jag måste ha i mej socker är alldeles darrig och hår nog inte rakt...
Känner nej manisk 
Tvätta elda tvätta elda 
Men nu är det nog lite för varmt här hemma å bilen står ännu på motorvärmaren så den är nog varm nu synd jag inte kan åka nånstans :(
 
Skulle varit på affären 
Ville ha cola men känner ingen som jag vill be....
Te får duga helt enkelt. ...
 
Magen värker ännu stor som en basketboll 
Å hård....
Hoppas jag får behålla mitt te
Måste ha socker. ....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: