Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

9 februari

Kategori: 2015

Veckorna bara springer förbi =)
Det tinar ute nästan 10 plus grader =)

Fast det blir nog kallare igen för jag beställde nya plaskkläder åt de två små igår =)
hihi
de två större har de ska bara få fleecekläder
 att ha under =)
 
Nu har jag varit ledig några dagar och det har varit så himla skönt
jag skulle kunna vara hemmafru
det är verkligen nått för mej
det finns alltid nått att göra
barnen har varit hemma så det har lixom varit fullt upp kan man säga
frukost lunch fika middag kvällsfika och nattning 
vad mer hinner man med på en dag??
 
Jag försöker att baka men ibland räcker inte tiden till komplicerade bakverk
och sen har jag misslyckats några gånger med kakor
men de verkar lixom gå åt ändå på nått konstigt vis =)
 
Nu har det börjat blåsa igen =(
blåsten gillar jag inte
Ida ligger ute och sover på bron i vagnen alltså
och laddar för ännu ett kalas
nu fyller storkusinen 10 år så
grattis till honom =)
 
Flygplan 2 filmen går runt runt här hemma
morgan ska se den jämnt iaf början på den
sen lessnar han och hittar på nått annat bus =)
 
Näe nu ska jag slå in lite presenter
städningen ska jag ta i tu med imorrn när barnen är på dagis
det känns lugnast så ;-)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: