Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

30 november

Kategori: 2015

Tiden bara rusar iväg och vi med den
november är redan slut och imorrn välkomnar vi årets mysigaste månad
ja en liten törn har jag oxå men den dagen kommer och går varje år...
 
Det är mindre än 2 månader kvar till BF nu :-)
 
på torsdag ska jag åka å titta på dem igen
hade hoppats att min älskade gubbe skulle följa med men han ska ev på jobb
så jag åker själv.
 
Sista tiden har jag känt mej super yr dag som kväll
tröttare jätte illamående och sammandragningarna känns rejält
känns som om bäckenet håller på att spricka vissa gånger
olustigt helt enkelt
 
sa åt gubben igår att jag kanske skulle ta å tvätta upp lite bebiskläder å börja packa en BB väska
redan sa han ja vad vet man...
jag är hellre redo långt i för väg än i sista stund.
 
Idag fyller min älskade farmor 73 år
och det va nog väldigt längesen jag inte va dit när hon fyller
men orken att sätta mej i bilen
och köra 6 mil enkel resa med trötta barn
den hade jag inte.
Åker till helgen istället =)
 
 
Nu ska jag äta en liten bit choklad å dricka julmust sen är det gonatt
imorrn börjar adventskalendern....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: