Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ont i kroppen...

Kategori: 2015

Efter att ha gått och stått hela långa dagen med
julklappsinköp och bebisklädesinköp
och till på köpet så har gubben jobbat extra länge alla barnen sov när han kom hem
och jag har slagit in julklappar
med hjälp av kattungen...
 
I år tänker jag bryta min tradition med att slå in alla julklappar kvällen/natten före julafton
i år tänker jag softa den dagen hihi
så nu är nog hälften redan inslagna =)
 
Kroppen värker nått hemskt ikväll
men vad annat kan man vänta sig
bara att inse att jag är väldigt gravid och inte stålmannen!!
 
Längtar lite till nästa veckas ultraljud
känns som att vi avklarat ännu en etapp då
sen är det ju bara ett UL kvar i v 36...
och för första gången känner jag lite förlossningsrädsla
visst mina tidigare förlossningar har gått riktigt fort
och varit rätt ok men jag känner att jag inte riktigt har koll på detta nu
hoppas ju på en super snabb förlossning......
 
Men det är ju flera veckor kvar....
 
Nu ska jag ta en dusch och hoppas att jag kan få krypa ner under täcket med gubben sen
och snarka i kapp med honom
imorrn är det en ny dag med nya utmaningar
jag å de tre barn som är hemma imorrn ska köra bort lite skräp på tippen och hoppas att vi inte blåst bort innan dess för jäklar vad det blåser ute nu..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: