Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Höstlov och födelsedagar

Kategori: 2015

Imorrn är ingen vanlig dag det är Villes 9:de födelsedag
och som vanligt ska vi sätta blommor och ljus på graven.
Tänk 9 år sen vår lille kille på strax över kilot föddes
han finns i våra hjärtan varje dag
och vi är glada att vi fick möta vår fina ängel innan han drog vidare mot nya äventyr
 
 
Bildresultat för bilder på tända ljus
 
 
Annars har barnen höstlov
Petter och Johanna fick i måndags åka på candyworld
fast så super kul tyckte inte de att det va.
Sen Igår va vi och badade på himlabadet
och de va så glada
idag har vi inte gjort så mycket
bara cruisat runt lite och myst.
 
Imorrn blir det att åka på gravarna och göra fint till alla helgons dag.
 
På fredag ska här bakas och pyntas för på lördag fyller Johanna 8 år
så himla fort det gått och självklart ska hon få sitt halloween party
vad annars när man fyller år just den dagen
kan bara säga att det blir skrämmande....
hihi
 
Morgan och Ida ska får åka till klara å mysa med gotta
medans de större barnen spökar .
 
I lördags va vi på Theos dop
vilket va fint och väldigt trevligt
två 5 generationers kort blev knäppta oxå
kul när så många är samlade.
 
Bebisarna i magen växer och min mage oxå jag är glad att jag
inte verkar gå upp så fort i vikt denna gången iaf
allt ska ju lixom därifrån sen oxå...
Men jag har svårt att sova på nätterna
tur mobil och surfplattan finns till hands men dagarna blir sååå långa speciellt nu när alla 4 är hemma.
 
 
Avsluar med ett citat från min favorit psalm...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: