Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

I chock....

Kategori: 2015

Idag har jag varit i chock hela dagen
huvet känns alldeles tomt och allt är så ofattbart
herregud är det enda jag tänker...
jag gör det jag ska det går på rutin
tur jag redan sjukskrivit mej för ikväll
för jag hade varit en fara för mina gamla....
 
Mitt i allt som hänt i dag
fick Morgan svinkoppor och vi fick tillbringa ett tag på HC
så nu har han fått antibiotika salva som vi smörjt med
han är jätte duktig på att tvätta händerna och munnen
och nu ikväll fick jag smörja utan problem =)
Men att få på typ plåster på dem det gick inte...
men jaja salvan är på å nån nytta gör den säkert...
 
Längtar efter min gubbe som är ute å jobbar som vanligt
skulle behöva krypa in i hans famn nu...
men jag hinner väl somna innan han kommer hem.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: