Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

trött mössa....

Kategori: 2016

När jag var gravid kunde jag inte sova pga av magen värken i den livliga bebisar mm mm 
Nu när bebisarna är på utsidan sover jag ju jätteroligt ändå då snittet gör så fruktansvärt ont 😢 
Inatt vaknade jag när jag vände nej i sängen av att jag skrek till kändes som om hela snittet skulle spricka upp. 
Tre vaknade lillbubben å ville ha mat 
Lillan vaknade när han va klar då va hon hungrig 
När hon va klar å sov gott i vår säng så vaknade pojken å ville snutta lite till 
Mjölken har runnit till och jag är glad att de äter med god aptit. 😄 
Båda tar dessutom napp från första stund vilket ingen av de andra gjort, utan man har fått truga i den...
 
Morgan hade napp ända tills bebisarna kom hem i fredags och han insåg nog att han va stor nu för jag sa att bara bebisar har napp så tog han ut den och inte ens provsmakat nån sen Heller 😉 
 
Så nu ska blöjan bort oxå för i nuläget har vi 4 blöjbarn inte för att det gör nått men Morgan fyller snart 4. 
 
Nä om man ska ta och lägga sig en stund medan tvillingarna sover. Ida lär nog snart kliva upp å se pippistrump 😉 
 
Godmorgon förresten....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: