Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

16 mars

Kategori: 2016

Solen lyser från en blå himmel redan
snön smälter och barnen älskar gyttjepölar och vattenpölar till min stora fasa
ida är hopplös.
Idag innan vi skulle åka på dagis va det ju tur hon hade galonkläderna på för ungen hade rullat sig i leran torr jag så det va bara att ställa ungen i duschen med kläderna på och duscha av henne haha
tokigt tyckte Ida =)
 
Igår va jag å vägde Felix och Fanny på bvc de har hunnit bli 2 månader
jag fattar inte att tiden gått så himla fort
å de växer så fort.
Nu väger Felix 5060g och är 55cm lång
och Fanny 5040g 54cm
och tänk att de är nästan lika stora nu vid 9 veckors ålder som Petter va när han föddes
(5050g 56cm)
Hihi
 
Idag har jag ingenting på dagordningen mer än att gå ut i solen sen när bebbarna ska sova kanske en kopp te eller kaffe efter lunch
tror jag behöver solens strålar å få lite energi
känner mej lite trött å seg men det är väl inte så konstigt 
jag får ju ränna efter Ida dagarna i ett ;-)
 
Näe nu ska jag plocka ur och sedan i diskmaskinen
det går lixom för runt för sen är det nog dags för bebbarna å få mat igen...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: