Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

19/3

Kategori: 2016

I förrgår tyckte Petter att vi skulle åka en sväng
Så imorse packade vi in alla barn i bilen och for till Söderhamn och ett Lekland 
Det va ett rätt litet Lekland perfekt åt Morgan och Ida men även Petter och Johanna hade skoj 😊 
Men det va första gången jag hört att det är en åldersgräns på en rutschkana 
4 års gräns men vår kavata lilla Ida kastade sig rakt ut i den 😉
 
Alla barn har varit snälla hela dan 
Lyssnat hyffsat ätit bra skrattat och haft roligt. 
Sen tog vi lite sightseeing oxå då nu vet vi vad vi vill se till sommaren 😉 
 
Natten som va slog Felix sov rekord och han sov från 21 åt mat 23 och sov ända till 8 imorse utan att äta en gång och sen har han sovit hela dagen idag oxå och somnade 22.30 ikväll och nu sover de båda gott i sängen som de delar 😀 
 
Imorgon ska jag åka och titta på en barnvagn till de små jag är så less på att inte kunna ta mej nånstans själv. 
Jag har inte köpt nån vagn än tänkte att det är väl ingen panik och tänkte köpa begagnat men det verkar inte finnas några begagnade vagnar till bra pris 
Vill ju inte lägga då mycket pengar Heller då jag har dubbla edge liggvagnar här hemma som de sover ute i. Jag behöver en mindre shoppingvagn för besök på typ birsta eller bara Ica 😂
Så imorgon ska jag kika på en och ser den vettig ut får den följa med hem 😊
 
 
Imorse ville Morgan mysa med Felix 
Men Felix va inte så 
Myssugen 😉 
 
Nu ska jag ta å knoppa
Det är en dag imorgon oxå 
Och då ska vi fira en nybliven 60 åring 😁 
 
👄
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: