Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

9 mars

Kategori: 2016

Så fick Morgan sin "kung"tårta med krona på 😀 
Han har valt tårta själv i år och själv varit med å önskat hur den skulle se ut. 
 
Igår kväll följde Petter å Johanna med klara hem och idag har de varit på skattjakt på Ikea och birsta city kul för dem å ha en så stor storasyster dom hänger med på roliga saker 😊
Iaf när mamman inte orkar. 
 
Morgan å Ida har Varit ute och åkt kälke och lekt å så har de bråkat mm mm 
Jag må älska mina barn men idag längtade jag verkligen tills de skulle lägga sig 😂
 
I övrigt känner jag mej väldigt ensam
Bebisarna är åtta veckor i morrn men knappt har nån av mina sk vänner hört av sig eller kommit på besök. 
Tråkigt tycker jag 
Och det är väl nu man skulle behöva få umgås med nån... nån som skulle kunna dra mej ur soffan
Visst är det mysigt med Felix å Fanny men det är jobbigt oxå 😕 
Enda nöjet å enda fria tid jag har är när jag kan åka på affären å det tar lixom max 50 min.... 
 
 
Dags att natta....
Bebbarna sover gott ❤❤
💋💋

Kommentarer


Kommentera inlägget här: