Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

en bra dag!

Kategori: 2016

Idag har jag varit å köpt en vagn till mina små då jag ännu inte hittat den rätta vagnen får denna duga ett tag 😀 så äntligen kan vi röra oss ute på stan 😉 
Vill inte slänga ut pengar på en ny så det borde finnas massor av begagnade fina vagnar men jag är nog mer kräsen än vad jag trott...
 
Sen har vi varit å firat Roffe Raket på hans 60årsdag tyvärr hade han redan gått det vi gav honom så nu har vi varit och köpt ett nytt paket och lagt det andra i presenthögen jag vet redan vem som ska gå det 😂 
 
Klara Marcus å Theo kom å åt middag med oss vi grillade kött med honungs marinad då mumsigt 
Potatis och morötter i ugn pepparsås å grönsaker sen hade jag köpt vattenmelon å som barnen åt av det 😁 
 
Tänk så stor Theo blivit snart går han själv och om 10 dagar är lillen 1 år och jag har klarat av första året som mormor 😂 ❤
 
Ikväll hade fanny svårt att komma till ro hon log bara mot mej hela tiden trots att hon va så trött men så gick jag upp och la henne i sin säng å vips så sov hon 😀
Felix han har sovit i flera timmar redan men nu sover även han i sängen .
❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: